متولدین این ماه ها عادت دارند چهره واقعی خود را پنهان کنند

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر، 4 علامت زودیاک که عادت دارند چهره واقعی خود را پنهان کنند.

همه ما در خانه و در ملاء عام کمی متفاوت عمل می کنیم، اما به نظر می رسد که نمایندگان این چهار علامت کت نمی پوشند، بلکه قبل از خروج از آپارتمان یک شخصیت ایستاده به تن می کنند.

رفتار آنها با خود و با غریبه ها کاملاً متفاوت است. می‌توانیم شوخی کنیم که آنها می‌توانند در زمینه اطلاعات کار کنند، اما شاید این دیگر دقیقاً یک شوخی نباشد.

دی ماه
به نظر می رسد که برج دی ، دکمه هایی به تن دارد، بیش از همه می ترسد که حداقل لبه “من” واقعی خود را به غریبه ها نشان دهد: مانند لباس زیر، باید زیر یک ژاکت سخت پنهان شود.

و فقط آن افراد خوش شانسی که اجازه ورود به درونی ترین دایره را داشتند و به عنوان ایمن شناخته می شدند، می دانستند که سنگ شکن دی ماه گاهی می تواند چه جنونی ایجاد کند.

آنها می دانند، اما هرگز به کسی نمی گویند: برج جدی افراد نزدیک خود را برای چنین جنایتی بلافاصله و بدون حق عفو مرخص می کنند.

اما اگر این فرصت را دارید که یک برج جدی را در آرامش و با اطمینان از امنیت خود تماشا کنید، آن را از دست ندهید، ارزشش را دارد.

بهمن ماه
مهم نیست چند سال است که دلو را می شناسید ، فقط از یک چیز می توانید مطمئن باشید: اینکه اصلا او را نمی شناسید.

گاهی اوقات به نظر می رسد که جلو بینی دیگران، نشان دادن یک طرف شخصیت آنها و سپس دقیقاً برعکس و در عین حال پنهان کردن مطمئن همه چیزهای مهم، ورزش مورد علاقه آنهاست.

و تقریباً هیچ‌کس نمی‌داند که وقتی همه لباس‌های محافظ خود را در می‌آورند، در خانه چگونه هستند: ممکن است حتی آینه‌ها، اگر این اتفاق بیفتد، آنها را منعکس نکنند – البته به دلیل احترام به حریم خصوصی، و نه اصلاً به خاطر چیزی که ممکن است فکر کنید.

اسفند ماه
به نظر می رسد که شما همچنین ممکن است نشانه ای را پیدا کنید که دوست دارد بیشتر در مورد خودش صحبت کند، همه مرزها را در یک لحظه شکسته و محرمانه ترین چیزها را ارائه دهد. اما، مانند همه چیز در مورد حوت، این فداکاری چیزی بیش از یک توهم نیست.

و شما هرگز نمی توانید بگویید که دوست خود ربکا را به خوبی می شناسید تا زمانی که او شما را به مقدسات مقدس – دوست انسان دوست خود – راه ندهد.

در آنجا، در فضای تنهایی، جایی که ماهی ها پس از برقراری ارتباط با این دنیای ناقص، انرژی خود را به دست می آورند، از ظاهر موجودات ملایم و دلسوز می ریزند و روی می آورند…

با این حال، ما این راز را فاش نخواهیم کرد: شانس ملاقات ربکا در شکل واقعی او، خوشبختانه برای اکثر مردم حداقل است، بنابراین نیازی به ترس نیست.

شهریور ماه
هر شهریوری ای صمیمانه متقاعد شده است که نشان دادن احساسات و عواطف واقعی حداقل ناشایست و حداکثر ناامن است.

بنابراین، فقط در صورتی که نسخه بسیار کوتاه شده برای اطرافیان شما باشد، تمام تنظیمات و ویژگی‌های اضافی فقط در اشتراک ممتاز در دسترس هستند.

اما ما عجله داریم تا از کسانی که حق بیمه آنها درخشنده نیست دلداری دهیم: ثروت شخصیت باکره البته توسط اشراف در آنجا نشان داده شده است، اما سطح شستشوی مغزی همسایگان آنها مشابه است. خیر، این تنظیم ضروری است و نمی توانید آن را غیرفعال کنید.

اخبار
اخبارجامعهسبک زندگی

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید