عزت اللهی: خودمان کجای آسیا هستیم؟!

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر،عزت‌اللهی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است ، در تمرینات شباب الاهلی امارات شرکت می‌کند
سعید عزت‌اللهی ، با 28 سال سن سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد و در بیشتر اردوهای تیم ملی نیز حضور داشته است. عزت‌اللهی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و در تمرینات شباب الاهلی امارات شرکت می‌کند، در کنار سردار آزمون دو لژیونر ایرانی هستند که تا چند وقت دیگر برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به ایران می‌آیند تا تیم ملی را در دیدار با قرقیزستان و امارات همراهی کنند.

خبرنگار تسنیم با عزت‌اللهی گفت‌وگویی انجام داده‌ که در زیر می‌خوانید.

* تسنیم: ابتدا از شرایط خودت صحبت کن.

خدا را شکر شرایط بهتری دارم و چند روزی است با تیم تمرین می‌کنم. مصدومیتی که داشتم بد موقع بود و نیاز به زمان دارد تا در شرایط محافظه‌کارانه به تمرینات برگردم و نباید عجله می‌کنم. اگر خدا بخواهد و همه چیز خوب پیش برود، در خدمت تیم باشگاهی و همینطور تیم ملی برای دو بازی پیش‌رو خواهم بود.

* تسنیم: تیم ملی باید در اولین بازی مقدماتی مرحله سوم جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان برود. از این اتفاق تعجب نکردی؟

همیشه گفته‌ام فوتبال ما پتانسیل زیادی دارد اما به زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها توجهی نمی‌شود و این مسئله ناراحت کننده است. کلاً یک ورزشگاه آزادی را داریم که تیم ملی در آنجا بازی می‌کند. باشگاه‌های لیگ برتری داریم و داشتن زمین و ورزشگاه خوب یک مسئله جا افتاده در فوتبال دنیاست. نیاز داریم زمین‌های خوبی داشته باشیم تا فوتبال‌مان پیشرفت کنند و تیم‌ها بهترین سطح فوتبالی‌شان را به نمایش بگذارند و کیفیت لیگ‌مان بالا برود. اتفاق قشنگی نیست که تیم ملی در چنین شرایطی بازی کند و ظاهراً تا زمانی که در تنگنا قرار نگیریم برای بهبود شرایط ورزشگاه‌ها حرکتی نمی‌کنیم. امیدوارم با فشار AFC و استانداردهایی که باید مهیا شود، مسئولان دست به کار شوند چون حیف است. ابتدا تیم‌های استان‌ها دچار می‌شوند و تیم ملی نیز مجبور است در ورزشگاه دیگری به میدان برود.

اخبار
اخبارورزش

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید