پرسپولیس هم مثل تراکتور معترض شد

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر بر اساس یکی از دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، هر تیم باید در بین 9 بازیکن نیمکت‌نشین خود در هر مسابقه، 7 بازیکن بزرگسال و 2 بازیکن زیر 21 سال داشته باشد.

این قانون شرایط را برای حضور بازیکنان بزرگسال روی نیمکت سخت‌تر می‌کند و از طرفی باعث خواهد شد که دست مربیان برای استفاده از بازیکنان تعویضی بسته‌تر باشد.

حسین بادامکی پس از تقابل با تراکتور در این باره گفت: نه تنها ما، بلکه همه تیم‌ها به این موضوع اعتراض دارند. خوب است که فضا را برای جوان‌ها باز کنیم و تیم ما هم امسال جوان‌های خوبی دارد و فرصت بازی پیدا می‌کنند اما با توجه به اینکه ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۸ بازیکن زیر ۲۳ سال در تیم هستند و از ۲۸ بازیکن باید ۱۸ بازیکن در لیست بازی باشند، اجحاف می‌شود.

او ادامه داد: با این قانون به خصوص در حق بچه‌های زیر ۲۳ سال اجحاف خواهد شد که فضای کمتری برای بازی پیدا می‌کنند. من فکر می‌کنم باید سهمیه بزرگسال را افزایش بدهند. اگر 2+9 بشود چه ایرادی دارد؟ من فکر می‌کنم این به نفع همه تیم‌ها خواهد بود.

با توجه به اینکه این قانون مورد اعتراض تمام تیم‌ها و مربیان قرار گرفته است، باید دید فدراسیون فوتبال تغییری در آن ایجاد خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید