اعتراض مدیر پرسپولیس: سهمیه بزرگسال را کم نکنید

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس بعد از دیدار تیم‌شان برابر تراکتور در ابتدا گفت: دو تیم خوب بازی کردند و جو خوبی بود. حضور تماشاگرها به جذابیت بازی افزوده بود. بازی مساوی عادلانه بود و هرچند ما ده نفره بودیم و بعد از ده نفره شدن بهتر بازی کردیم. 

او در پاسخ به اینکه آیا تاخیر بازی به دلیل دیر کردن اتوبوس پرسپولیس بوده یا خیر گفت: اتوبوس ما اتفاقا از شماها زودتر رسیده بود!

مدیر پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا در صحنه گلزنی شجاع، ضربه ایستگاهی حریف واقعا خطا بوده یا نه، گفت: من می‌گویم با وی‌ای‌آر اشتباهات به حداقل می‌رسد. خواهشم این است در تمام بازی‌ها باشد. من صحنه را ندیدم و با وی‌ای‌آر اشتباهات به حداقل می‌رسد.

2057526

او در مورد اینکه باید حتما در لیست ۲۰ نفره بازی‌ها بازیکن زیر ۲۱سال داشته باشند گفت: تیم‌های بزرگ نمی‌توانند بازیکنان زیر ۲۱سال را بازی دهند چون هوادار قبول نمی‌کند. این قانون را گذاشتند اما بازی بعد امید عالیشاه و میلاد محمدی می‌آیند. دو تا از بازیکنان بزرگ باید بروند روی سکو و این بد است‌. پیشنهاد خوبی است که بازیکنان زیر ۲۱ سال بیایند اما نباید از سهمیه بزرگسال کم کنند. 

پیروانی ادامه داد: تمام تیم‌های مدعی با این موضوع مشکل پیدا می‌کنند. بازیکنان زیر ۲۱ سال می‌آورند که تیم‌های پایه قوی شود اما پارسال هم یک قانونی گذاشتند که کلی از بازیکنان بازنشسته شدند. در این موضوع می‌توانند بهتر تصمیم‌گیری کنند‌.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار