فراتر از دردسر برای پرسپولیس: هر بازی سه ستاره روی سکو!

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر با وجود اضافه شدن یک بازیکن به فهرست بزرگسال تیم‌های لیگ برتری اما حالا معضلی برای حضور این بازیکنان روی نیمکت و در لیست مسابقات قرار دارد.

با توجه به قوانین سازمان لیگ در هر مسابقه لیگ برتری غیر از یازده بازیکن ترکیب اصلی فقط هفت بازیکن بزرگسال دیگر می توانند روی نیمکت بنشینند.

این مساله‌ای بود که بعد از بازی با تراکتور هم حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی باشگاه هم افشین پیروانی مدیر این تیم به آن اشاره داشتند و خواستار تغییر قانون بودند.

2062939

در بازی مهم و حساس پرسپولیس مقابل تراکتور در حالی که محمد خدابنده لو همراه تیمش به تبریز رفته بود اما در فهرست بازی قرار نگرفت. این در حالی است که از روز جمعه امید عالیشاه تمرینات انفرادی‌اش را آغاز کرده و به  زودی شرایط مسابقه باز می‌گردد.

2025914

از سوی دیگر میلاد محمدی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده و میلاد سرلک هم به زودی در تمرین تیمش حاضر خواهد بود. این یعنی که با حضور این بازیکنان کار گاریدو و کادر فنی تیمش برای انتخاب هجده بازیکن بزرگسال در هر مسابقه کار دشواری در پیش دارند و قبل از بازی باید روی نام دو بازیکن مهم تیم خط قرمز بکشند.

2071957

در چنین شرایطی هر هفته و قبل از هر مسابقه پرسپولیس انتخاب فهرست مسابقه برای گاریدو یک چالش بزرگ خواهد بود و اینکه کدام بازیکنان از فهرست تیم خط بخورند برای هواداران، رسانه‌ها و البته اعضای تیم می‌تواند یک موضوع مهم و چالش برانگیز باشد.

2056002

🔴این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس هنوز تمام نشده و همچنان صحبت از اضافه شدن یک وینگر و یک مهاجم نوک به تیم است و همین مساله می‌تواند کار را بسیار دشوارتر کند.

این مساله البته گریبان بازیکنان جوان را هم خواهد گرفت و در شرایطی که پرسپولیس بازیکنان زیر 23 سال شاخصی دارد که برخی از آنها قابلیت بازی در لیگ برتر را دارند شرایط سخت‌تری برای بازی کردن پیدا خواهند کرد؛ چرا که قطعاً سرمربی از تمام سهمیه بزرگسال خود برای نیمکت استفاده خواهد کرد و تنها دو بازیکن زیر 23 سال می‌توانند روی نیمکت بنشینند و شانس بازی چندانی نخواهند داشت.

مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست دارند در صورت امکان تعداد بازیکنان بزرگسال دو نفر دیگر افزایش یابد که باید دید واکنش سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه خواهد بود و البته تیم‌های دیگر لیگ برتری چقدر با پرسپولیس همراهی خواهند کرد.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار