هدیه دولت جدید برای مردم | توزیع بسته معیشتی ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومانی آغاز شد

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر، طبق برنامه ریزی انجام شده امسال ۵۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

روح الله صالحی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند افزود: تأمین تجهیزات، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و لوازم‌التحریر را ندارند، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار و ۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود، افزود: بسته‌های تحصیلی توزیع شده در بین دانش آموزان نیازمند شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر به ارزش ۲ میلیون تومان بود تا آنها بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند و آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

صالحی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان زنجان به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، افزود: کمیته امداد به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه حمایت‌های انجام شده از دانش‌آموزان نیازمند امسال ۴ دانش‌آموز مددجو در مدارس سمپاد و ۲۳ دانش‌آموز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند، گفت: قبولی‌های کنکور در استان نیز قابل توجه بوده است.

بسته معیشتی کمیته امداد

علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه خیران در تمام صحنه‌های زندگی خود با الهام از رهبران آسمانی می‌کوشند تا باری از دوش نیازمندان بردارند، اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون با مساعدت خیران در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۳۶ هزار خبر غذای گرم، به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان خدمت رسانی شده است.

علی اخلاقی با اشاره به اینکه رفتار امام حسین (ع) بهترین الگوی شایسته برای خدمت رسانی در جامعه امروز است، ادامه داد: نیکوکاران در ایام سوگواری اباعبدا… الحسین (ع) به تاسی از سیره ایشان و ائمه اطهار (ع)، با اهدای بسته‌های معیشتی به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد تومان و طبخ و توزیع غذای گرم به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان، به سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد و نیازمندان برکت بخشیدند.

وی بر همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکید کرد و افزود: امسال نیز ۳۷۰ مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم خیراندیش، در تهیه بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همکاری مؤثری داشتند.

اخبار
اخباراقتصاد

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار