بنیادی‌فر این صحنه را پنالتی می‌گرفت

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر لابه لای همه دربی‌های تماشایی و پر گل اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود، شهرآورد هفتاد و پنجم به معنای واقعی کلمه بی‌کیفیت و سرد از آب درآمد.

آن هم با وجود کلی ستاره و ملی‌پوش که هواداران به امید درخشش آن‌ها، سکوهای آزادی را از ساعت‌ها قبل پر کرده بودند اما نتیجه بازی خلاف آن بود که انتظارش را داشتیم.

تنها صحنه جالبِ توجه آن بازی بی‌رمق، در نیمه دوم و روی ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس رخ داد. جایی که جواد نکونام به عنوان یارگیر مستقیم محسن بنگر، طی یک من تومن شدید به طور ناخواسته پیراهن مدافع پرسپولیس را پاره کرد تا بازی برای تعویض پیراهن بنگر برای دقایقی متوقف شود.

2071984

کادر فنی پرسپولیس بعد از این دیدار شدیداً معتقد به خطای پنالتی کاپیتان آن روزهای تیم ملی روی محسن بنگر بودند. ضمن آن‌ که این اولین و آخرین دربی مانوئل ژوزه پرتغالی روی نیمکت قرمزها بود. مربی مرموزی که بعد از ۱۲ سال، هنوز کسی نمی‌داند چطور آمد و چرا اینقدر زود رفت.

و چه عجیب اینکه درست دوازده سال بعد از آن دیدار، روز گذشته در جریان بازی استقلال و ملوان همچین صحنه‌ای در محوطه ملوانان رخ داد و با بازبینی صحنه از طریق وی ای آر، سوت داور به نشانه اعلام پنالتی دمیده شد. شاید اگر آن روزها هم این تکنولوژی اختراع شده بود، دربی هفتاد و پنجم بدون گل به پایان نمی‌رسید.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار