شاهکار جانشین بیرانوند در پرسپولیس ؛ گندوز اینگونه خیال قرمزها را راحت کرد

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر،سنگربان الجزایری خبرپولیس خیال هواداران این تیم را از قفس توری سرخ‌پوشان راحت کرد.

در حساس‌ترین هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال خبرپولیس تهران پنجشنبه گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

نکته جالب توجه در این بازی رویارویی علیرضا بیرانوند سنگربان سابق سرخ‌پوشان با هم تیم‌های خود بود. بیرانوند که یک سال دیگر با خبرپولیس قرارداد داشت باتوجه به الحاقیه‌ای که در قرارداد خود داشت اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد که این موضوع حاشیه‌های زیادی را در پی داشت و همین موضوع باعث تنش بین وی و هواداران خبرپولیس شد.

شاهکار جانشین بیرانوند در خبرپولیس؛ به تو نیازی نداریم

الکسیس گوندوز سنگربان ٢٨ ساله و الجزایری بعد از کش و قوس‌های فراوان توسط باشگاه خبرپولیس به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند معرفی شد.

اگرچه دروازه گوندوز یک بار توسط شاگردان دارگان اسکوچیچ باز شد اما وی در این دیدار که توپ و میدان در اختیار تراکتور بود مرد همه کاره خبرپولیس بود. بارها و بارها پرشورها تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف رفتند اما هر بار این دروازه‌بان الجزایری مانع گلزنی تراکتوری‌ها شد.

الکسیس گوندوز با ثبت ٧ سیو، بهترین بازیکن این دیدار حساس شد. اگر چه هواداران خبرپولیس از عملکرد این تیم در دو هفته ابتدایی راضی نیستند اما بدون شک بعد از جدایی بیرانوند، خیال آنها از قفس توری خبرپولیس آسوده است.

خبرپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه ۹ شهریور میزبان فولاد خوزستان است

اخبار
اخبارورزش

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار