نگاه دنباله‌دار امیری به دو پرسپولیسی! (عکس)

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر تیم پرسپولیس در حالی از شکست مقابل تراکتور فرار کرد که در شروع نیمه دوم ارسال زیبای ریکاردو آلوز با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل شد تا سرخپوشان تبریزی در ورزشگاه خانگی از حریف پیش بیفتند و در آستانه یک پیروزی مهم قرار بگیرند.

نکته جالب اینکه در صحنه گل تیم تراکتور، شجاع خلیل‌زاده و تامی اشتراکالی تنها بازیکنانی بودند که در محوطه جریمه پرسپولیس برای سرزنی حضور داشتند و وحید امیری، مسعود ریگی، حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی هم برای کنترل آنها جایگیری کرده بودند.

2072128

با این حال در کمال غفلت مدافعان پرسپولیس، توپ از روی سر همه رد شد تا شجاع خلیل‌زاده در نزدیکی تیر دوم با پروازی دیدنی دروازه را باز کند. بعد از گل وحید امیری با عصبانیت به حسین کنعانی و مسعود ریگی نگاه می‌کرد که به نظر باید شجاع را مهار می‌کردند.

این در حالی است که در لحظه گل شجاع عملا هیچ بازیکنی را در اطراف خود نداشت و هر چهار بازیکن پرسپولیس برای کنترل اشتراکالی در نزدیکی محوطه شش قدم حضور داشتند تا این گل با ضربه کاپیتان تراکتور به ثمر برسد.

نکته مهم اینکه پرسپولیس در دو بازی متوالی روی ارسال‌ها دروازه خود را باز شده دیده و این بی‌تردید زنگ خطری مهمی برای خط دفاعی این تیم خواهد بود.

2072129

عکس: رضا اصولی

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار