عامل تاخیر بازی بزرگ هفته در حال موشکافی!

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر داوود رفعتی به عنوان یکی از مسئولان کمیته استانداردسازی ورزشگاه، برای نظارت دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس، راهی تبریز شد تا کار خود را در ورزشگاه یادگار امام انجام دهد؛ جایی که بی‌نظمی، بدیهی و قابل انتظار به نظر می‌رسید.

با توجه به عدم سخت‌گیری نیروهای انتظامی تبریز و ورود هواداران بدون بلیت، همه انتظار داشتند که بیشتر از 50 هزار صندلی ورزشگاه تماشاگر به استادیوم بیاید اما داوود رفعتی سخت‌گیر و خشن، تاب و تحمل این موارد را نداشت و حداقل یکی از سکوهای جایگاه پایین را که طبق قانون باید خالی می‌ماند، خالی نگه داشت.

2072266

این در حالی است که هواداران تراکتور در این قسمت مستقر شده بودند اما با تاکید داوود رفعتی، تا زمانی که این سکوی بدون صندلی خالی نشد، بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین نشدند و بازی هم با 15 دقیقه تاخیر به انجام رسید.

2072267

البته شاید این قانون‌مداری، برخورد درستی از سوی رفعتی باشد اما با توجه به اینکه او اداره تنها بخش کوچکی از فوتبال را در اختیار دارد، برخوردهای اغلب خشونت‌آمیزش تنها به دلخوری اهالی فوتبال، از جمله خبرنگاران و عکاسان، تبدیل می‌شود.

برای داوود رفعتی، داور سابق فوتبال ایران، چندان هم تفاوتی ندارد که بازی در استادیوم وطنی و یادگار و آزادی یا جای دیگر برگزار شود، هر جا که او به عنوان ناظر وارد صحنه شود، احتمالا چیزی برای خرده‌گیری پیدا خواهد شد.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار