اولین پیام قلی‌زاده با قلب قرمز

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر علی قلی‌زاده که تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان لهستان است و سال گذشته با انتقالی به ارزش یک میلیون و 800 هزار یورو از شارلروا بلژیک به این تیم پیوست، با پیشنهاد جدی پرسپولیس مواجه شده بود ولی حضورش در جمع سرخ‌پوشان اتفاق نیفتاد.

این بازیکن ملی‌پوش در هشت سال گذشته بیرون از ایران به فعالیت خود ادامه داده و برای شارلروا بلژیک، کاسیم پاشا ترکیه و لخ پوزنان به میدان رفته که احتمال داشت با پیشنهاد پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود، اما مخالفت باشگاه لهستانی مانع از این انتقال شد.

1984126

قلی‌زاده که در روزهای گذشته نسبت به پیشنهاد پرسپولیس و شرایط خود در لخ پوزنان واکنشی نشان نداده بود، اکنون در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

«سلام به همه هواداران عزیز
باید یه تشکر ویژه کنم از باشگاه پرسپولیس و آقای درویش که خیلی برای انتقال من پیگیری کردن ولی با توجه به اینکه من یک بازیکن حرفه‌ای و تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان هستم، باید هر دو باشگاه به توافق میرسیدن که باشگاه بنده موافق نبود.
به هر حال من بازیکن لخ پوزنان هستم و متعهد به این باشگاه و یقینا هوادارهای عزیز باشگاه پرسپولیس این مسئله را درک می‌کنند.
امشب قرار بود در یک لایو با شما عزیزان صحبت کنم، اما شرایط مساعد نیست.
به امید دیدار🙏🏻❤️»

قلی‌زاده در شرایطی به متن خود پایان داده که نکته جالب توجهی در آن به چشم می‌خورد؛ اینکه او با قلب قرمز رنگ برای پرسپولیسی‌ها، ابراز امیدواری کرده در آینده آنها را ببیند و شرایط انتقالش فراهم شود.

2073618

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید