هزینه 4 هزار و 600 میلیاردی الهلال برای کانسلو

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر باشگاه الهلال با پرداخت 25میلیون یورو (هزار و 650 میلیارد تومان) موفق شد ژائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را به خدمت بگیرد. کانسلو که به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر دنیا شناخته می‌شود، جانشین سعود عبدالحمید در سمت راست خط دفاعی الهلال خواهد شد. این انتقال بزرگ برای الهلال، یک گام مهم در تقویت خط دفاعی به شمار می‌رود، به خصوص در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا که الهلال باید برابر تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس به میدان برود.

کانسلو در این قرارداد سالانه 15 میلیون یورو (980 میلیارد تومان) دستمزد دریافت خواهد کرد که به معنای حقوق ماهیانه 5.167.000 ریال سعودی (82 میلیارد تومان) است. این مبلغ نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است که کانسلو در تیم الهلال دارد. با این انتقال، انتظار می‌رود که قدرت دفاعی الهلال به میزان چشمگیری افزایش یابد و این تیم بتواند در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

2073607

از نظر تاکتیکی، حضور کانسلو در سمت راست خط دفاعی الهلال به معنای چالش بزرگ برای هر تیمی است که با این تیم روبرو می‌شود. به ویژه تیم‌های ایرانی مانند استقلال و پرسپولیس که در لیگ نخبگان آسیا با الهلال رقابت خواهند کرد، باید برای مقابله با این مدافع پرتغالی آماده باشند. سمت چپ این دو تیم در ورزشگاه کینگدام آرنا با یک وظیفه دشوار روبرو خواهد بود؛ چرا که کانسلو با سرعت، تکنیک و توانایی‌های دفاعی و هجومی خود می‌تواند هر حمله‌ای را به چالش بکشد.

این قرارداد که تا سال 2027 ادامه خواهد داشت، به نظر می‌رسد که برای الهلال یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و استراتژیک باشد. با توجه به سن و تجربه کانسلو، او می‌تواند در سال‌های پیش رو یکی از ارکان اصلی تیم باشد و نقش کلیدی در موفقیت‌های احتمالی الهلال ایفا کند. هواداران الهلال امیدوارند که با حضور این بازیکن توانمند، تیم‌شان به افتخارات بیشتری در سطح آسیا و حتی جهان دست یابد.

2073608

با احتساب دستمزد سه سال کانسلو و هزینه انتقال این بازیکن، باید گفت که این ستاره پرتغالی، حدود 4 هزار و 600 میلیارد تومان برای الهلال هزینه در بر داشته است.

منبع: ورزش۳

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید