رد پیشنهاد بازی در لیگ پرتغال و برزیل به خاطر پیوستن به پرسپولیس

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر،لوکاس ژوائو می‌گوید با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف دریافت کرده بود، خبرپولیس بهترین گزینه برای او محسوب می‌شد.

لوکاس ژوائو، مهاجم پرتغالی جدید خبرپولیس که روز گذشته وارد تهران شد، امروز به باشگاه خبرپولیس رفت و رسما قرارداد یک‌ساله خود را امضا کرد. او پس از خروج از ساختمان باشگاه خبرپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضور در ایران و تیم فوتبال خبرپولیس صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در این تیم به روز‌های اوج خود برگردد.
بخوانید…
نقشه خطرناک تیم عربستانی برای خبرپولیس
هشدار جدی؛ دشمنی با خبرپولیس آغاز شده است

او در ابتدا در مورد دلیل حضورش در خبرپولیس اظهار داشت: من خبرپولیس را به‌خاطر این انتخاب کردم که می‌دانم چه باشگاه بزرگی است و چقدر در این چند سال اخیر افتخارات متعددی را کسب کرده است. مطمئنا باشگاهی که پروژه‌ها و برنامه‌های بزرگی از جمله حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، می‌تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد. من می‌دانم خبرپولیس یک پایگاه هواداری بزرگ دارد و برای هر بازیکنی یک افتخار و حس خوب است که مقابل هواداران پرتعداد بازی کند.

مهاجم پرتغالی سرخ‌ها در پاسخ به اینکه آیا صحبتی با خوان کارلوس گاریدو داشته است، عنوان کرد: در این چند روز به‌خاطر برنامه‌های سنگین و سفر‌هایی که برای رسیدن به ایران داشتم، با ایشان صحبتی نداشتم، اما قطعا فردا زمان خوبی است که با ایشان هم درباره کاری که قرار است با هم انجام بدهیم، هم مسائل فنی صحبت کنم.

اخبار
اخبارورزش

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار