بمب نقل و انتقالات پرسپولیس| گزینه‌های جدید پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر،باشگاه خبرپولیس بار دیگر از جذب یحیی عطیه‌الله ناامید شده و سراغ بررسی گزینه‌های جدید رفته است.
باشگاه خبرپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن به شدت دنبال جذب یک گزینه خارجی در پُست دفاع چپ است و شنیده می‌شود بحث حضور یحیی عطیه‌الله در خبرولیس به طور کامل منتفی شده است.

عطیه‌الله که گزینه اصلی خبرپولیسی‌ها در پُست دفاع چپ بود، در ابتدا تمایل زیادی به حضور در الاهلی مصر داشت و به همین دلیل نیز در مذاکره با مدیران خبرپولیس اعلام کرده بود رغبتی برای حضور در جمع سرخپوشان ندارد، اتفاقی که باعث شده بود تا خبرپولیسی‌ها از جذب او ناامید شوند، اما هفته گذشته و پس از انتشار اخباری مبنی بر انصراف باشگاه الاهلی از جذب عطیه‌الله، باشگاه خبرپولیس بار دیگر نامه‌نگاری‌هایی با این بازیکن و باشگاه سوچی روسیه انجام داد تا بتواند از فرصت پیش آمده استفاده کند و این مدافع مراکشی را به خدمت بگیرد.

در همین راستا نیز طی روزهای گذشته مکاتبات متعددی بین طرفین انجام شده است و حتی باشگاه خبرپولیس پیشنهاد مالی خود برای جذب این بازیکن را افزایش داده بود، اما شنیده می‌شود یحیی عطیه‌الله بار دیگر به پیشنهاد خبرپولیس جواب رد داده و به همین دلیل سرخپوشان به سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند.

در حالی که خبرپولیس این روزها در کشور ترکیه اردو زده، باشگاه خبرپولیس دو سه گزینه جدید را برای پُست دفاع چپ در نظر گرفته که مذاکرات ابتدایی با آنها آغاز شده است

اخبار
اخبارورزشپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار