واریز وام قرض الحسنه 24 ساعت بعد از ثبت نام | شرایط دریافت وام ۷۵۰ میلیونی با پرداخت آنی

بدون دیدگاه

به گزارش ساناخبر، سقف وام مهریار برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور پاسداشت همراهی مشتریان خوش حساب و وفادار خود طرح تسهیلاتی به نام «مهریار» را تدارک دیده است.

سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir باز شد | واریزی 30 میلیون تومانی برای بازنشستگانسامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabtatamin.ir باز شد | واریزی 30 میلیون تومانی برای بازنشستگان
شرایط دریافت وام ۷۵۰ میلیونی بانک مهر ایران

براساس این طرح تسهیلات به همه اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی، تعلق می‌گیرد.

سقف وام مهریار برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وام مهریار برای هر دو گروه قرض الحسنه می باشد.

به این وام کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

اعتبار شغلی ضمانت اصلی دریافت این وام برای اشخاص حقیقی است.

امکان معرفی ضامن کسر از حقوق از کارکنان شرکت را دارد.

اشخاص حقوقی خواهان این وام باید اساسنامه و جواز کسب و کار و یک چک ضمانتی ارائه بدهند.

مدت زمان خواب سپرده به منظور دریافت این وام حداقل سه ماه اعلام شده است.

افراد حقیقی بعد از دریافت وام حداکثر تا ۶۰ ماه و حقوقی‌ها حداکثر تا ۸۴ ماه امکان بازپرداخت دارند.

مبلغ اقساط وام طرح مهریار چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان می‌رسد.

کل سود وام ۳۶ میلیون تومان است.

جمع رقم وام و نرخ سود آن ۳۳۶ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین با در نظر گرفتن مبلغ وام اشخاص حقوقی، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط برای این گروه ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۶۰ تومان است.

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک، تسهیلات با نرخ سود چهار درصدی دریافت کنند.

فقط با افتتاح حساب وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیونی بگیرید | متقاضیان وام آنلاین و کم سود بشتابید !

وام قرض الحسنه | تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، این امکان را به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب بین یک تا ۱۲ ماه دارند می‌دهد که وام قرض الحسنه بدون سود دریافت کنند. سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان و نرخ سود آن صفر است. با وجود این، بانک مهر ایران چهار درصد کارمزد برای پرداخت این تسهیلات دریافت می‌کند.

خبر خوش ترمیم حقوق کارمندان در دولت پزشکیان | اخبار رسمی از افزایش حقوق کارکنان دولت خبر خوش ترمیم حقوق کارمندان در دولت پزشکیان | اخبار رسمی از افزایش حقوق کارکنان دولت

واجدان شرایط دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران به متقاضیانی پرداخت می‌شود که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران سبب مسدودی سپرده وام گیرنده نمی‌شود و ضمانت این وام را ضامن رسمی بر عهده دارد. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام، ۱٠٠ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

مراحل دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از کارکرد حساب‌شان نزد این بانک و با توجه به امتیازی که به واسطه میانگین حساب خود دریافت می‌کنند، از این وام بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک مهر ایران به صورت غیرحضوری، به قسمت «محاسبه تسهیلات امتیازی» در وب‌سایت بانک مهر ایران مراجعه کنند. در مرحله بعد، متقاضیان می‌توانند با درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز، نرخ کارمزد، توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر از میزان حداقل‌های لازم برای بهره‌مندی از وام قرض‌الحسنه این بانک مطلع شوند.

شرایط بازپرداخت وام تسهیلات امتیازی مهر ایران

حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، ۶٠ ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی با حداکثر زمان بازپرداخت ۶٠ ماهه و کارمزد چهار درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان به بانک است. به این ترتیب وام گیرنده در زمان سررسید وام ملزم به پرداخت 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران است.

جزئیات وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت

وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت به سپرده‌گذاران واجد شرایط این بانک پرداخت می‌شود. در این گزارش شرایط دریافت این وام بررسی شده است.

شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک بتوانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی با کارمزد دو درصدی از این بانک دریافت کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام سه ماه و حداکثر 6 ماه است. همچنین به ازای هر ماه اضافه‌تر در مدت زمان خواب سپرده، دو ماه به مدت بازپرداخت این وام اضافه می‌شود.

بالاترین ضریب تسهیلات در این طرح، 100 درصد میانگین سپرده است که به ازای 6 ماه سپرده و دوره بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، اگر متقاضی بخواهد وام خود را در اقساط بیشتری تسویه کند، باید ضریب کمتری از سپرده خود را وام بگیرد. طوری که با هر 20 درصد کاهش در ضریب تسهیلات، یک سال به دوره بازپرداخت اضافه خواهد شد و این روند تا 60 ماه برای وام به میزان 20 درصد معدل حساب ادامه دارد.

دریافت این وام قرض الحسنه به چه مدارکی نیاز دارد؟

از شروط و مدارک مورد نیاز دریافت این طرح، سپرده‌گذاری، ارائه مدارک مورد نیاز از جمله مدارک هویتی، مدارک مربوط به احراز شغل و درآمد مانند فیش حقوقی،‌ حکم کارگزینی، جواز کسب و دیگر مدارکی که تایید‌‍‌کننده شغل و درآمد شخص متقاضی باشند، نام برده شده است.

همچنین اگر وام‌گیرنده شرایط دریافت وام و یا توانایی لازم برای ضمانت‌دهی به بانک رسالت را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز این تسهیلات را به شخص دیگری منتقل کند.

روند دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت چگونه است؟

پس از افتتاح حساب، سپرده‌گذاری و ارائه مدارک لازم، متقاضی می‌تواند به صورت غیرحضوری و با استفاده از پیشخوان مجازی بانک رسالت، دیگر مراحل دریافت این وام را پیگیری کند.

اگر مراحل به درستی پیش برود و متقاضی از مشمولان باشد، بانک با او تماس می‌گیرد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل سکونت وام‌گیرنده مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهد داد.

پس از آن متقاضی باید با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجد که بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط بازپرداخت و اقساط این وام چگونه است؟

اگر سقف ۴۰۰ میلیونی به همراه دو درصد کارمزد و همچنین ۶۰ ماه زمان برای پرداخت اقساط محاسبه شود، وام‌گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و ۲۷۲ هزارتومان به بانک رسالت پرداخت کند. که در پایان مدت سررسید جمع پرداختی‌ها به ۴۲۴ میلیون تومان خواهد رسید .

اخبار
اخباراقتصاد

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار